Bonita fotografía de la Alameda de Pontevedra en los años 20 desde donde se podía observar la Ría. Faltaba mucho para que el progreso se comiera todo esa bella estampa pontevedresa y la inundara de casas y edificios. Hoy en pleno siglo XXI desde ese bello rincón solo llegamos a observar el puente de la autopista que atraviesa de lado a lado el comienzo de la Ria de Pontevedra.
O ministerio da Vivienda desbotou o PXOM de Pontevedra, o do 1970. Rexeitaba a calificación como industrial do chan das marismas de Lourizán, á par que decía que as industrias alí asentadas foran un erro do que soamente poderían derivarse problemas prá convivencia e saude humáas.
ResponderEliminarÓ propio tempo recomendaban ó Concello o cambio de proiecto a autopista, da traza pola zona da Puntada.
Qu´o Concello de Pontevedra solicite do MOPU outro trazado, polo Leste da cidade, pra evitare así o forte impacto paisaxístico que tería a ponte da Puntada no caso de ser construída. Profecía cumprida porque alguén aquí non fixo os deberes. Parece que sí se chegou preparare un escrito que quedou dormido nalgún caixón.
E os ceporros qu´agora nos gobernan acordaron a construcción dunha rotonda a tres niveles e con douscentos metros de diámetro, na punta de Mollavao que se ve na foto, pra marcar aínda unha involución maior da nosa ría.
¿Quienes fueron los responsables de tapar la vista de la ría con edificios cuya construcción solo benefició a unos pocos? En efecto, la ubicación de la fábrica de pasta en Lourizán fue un error. Podría ubicarse en otro lugar donde el suministro de abundante agua estuviese garantizado, pero para eso era necesario que Pontevedra tuviese un plan de urbanismo con previsión de suelo industrial equipado, lo que no tenía. Es lo que tiene que los alcaldes y concejales no fuesen elegidos; porque si lo son se les pueden pedir cuentas... o no elegirlos.
ResponderEliminar