viernes, 25 de enero de 2013

Franco na "cascada" do Lérez.

A propaganda mediática do réxime, o NO-DO, desplazou as súas cámaras ata os ríos de Galicia para filmar a "pesca" dos salmóns do "Generalísimo". En Pontevedra pódese ver como o ditador pesca as pezas do Lérez na "cola do cabalo" e na "cascada" de Monteporreiro, ainda que de todos é sabido que quen os collía non era outro que un dos "furtivos" mais famosos do noso río o "Moreno" que o vestían de garda para a ocasión.



3 comentarios:

  1. Tiene muy mal gusto que digas que ese hombre fué un furtivo. Puedes enterarte quizás, un poco más de su vida antes de hablar. Que era furtivo se decía porque pescaba más que nadie, pero no porque lo hiciese de forma ilegal o a modo de furtivismo. Estaría encantada de informarte un poco más. Buena entrada de tu blog si, pero muy desacertada en su descripción ya que primero hay que informarse un poco. Por favor!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nada muller, non é con ánimo peiorativo senon que é como co coñocíamos entón. Disculpas, e se queres podes ti ilustrarnos que o que importa son as imaxes.

      Eliminar
  2. El tema es que de aquella sí era guardarios. No lo vestían para la ocasión, era su oficio y le "tocó" ir con Franco, nada más. Lo de furtivo sobraba, ya que lo que importa son las imágenes...

    ResponderEliminar