Curiosa imagen de 1950 con la Ría de Pontevedra sin el relleno de Celulosas y escolleras. Lo que pudo haber sido y no fué por culpa de algún iluminado. Ahora que está en el debate si se traslada de ahí la fábrica pastera esta fotografía tiene un gran valor gráfico.
Un bo día, uns mariñeiros da Moureira que ían coa súa traíña cara Portonovo, decidiron probar sorte, no lago artificial. Tiñan oído que había nel moita vida.
ResponderEliminarE claro que sí. cariocas, robalizas, moitísima ameixa, incluso ostras e vieiras ademáis de camarós.
Como a auga aí embalsada non sofría a agresión das enchentes do río, a salinidade permanente favorecía o incremento de riqueza.
Confío en que Ence acabe por cerrar, que presuntamente carece de licencia. A sentencia da Audiencia Nacional do pasado 19.05.2011, comunicada o 9.06.2011, ven representare unha auténtica volta de rosca. As cousas están agora nas mans do ministerio que ben pode agradece-los servicios de Salvemos Pontevedra no destape da corrupción ambiental existente en todo este asunto e outros.
No horizonte podemos telumbrar un espacio recuperado,a praia de Pontevedra, o maior bando d´ameixas de Galicia.
Teñamos prsente que a edar instalada n´Os Praceres é ilegal, a tenor do disposto na Lei de Costas.
Moitísimas gracias por esos testimonios gráficos que nos vas ofrecendo. Xa vemos cómo se dispara o contador, o que significa que decote é máis a xente informada, aínda que a moitos "inventores de novos e idílicos solpores" non lles agrade ver cómo coas fotografías que vas inserindo no blog queda desarmada a súa falacia.
Que presuntamente carece de concesión, quixen decir. Seguramente que tampouco ten nen concesión nen licencia pra algunhas das actividades que veu integrando no complexo.
ResponderEliminarE algús sen se enterare, sen cumprir cos seus deberes de administradores da cousa pública.
Es una pena JESÚS, que tu puedas jubilarte con lo que tu banco cobro de los trabajadores de ENCE así como el comercio local. Y tu ¿hablas de la almeja?, ¿sabes lo que eso?... JESÚS, porque para ser Xesús tienes que demostrar las ganas de que galicia salga industrialmente para delante. SÓLO TU TE LO HACES COMENTANDO LAS PÁGINAS. Muy bien, en la foto ya no esta ENCE, te crees que se unira esa charca con la ría sin quitar la autovía. Anda no te lo hagas.
ResponderEliminarYo creo que es compatible preservar el entorno, industrializar el país y crear riqueza con puestos de trabajo. Los países escandinavos son los máximos productores de pasta para papel, pero tienen tecnologías avanzadas que anulan la contaminación, además de haber construído depuradoras e instalado las fábricas allí donde no perjuican otra actividad. Por lo tanto creo que no tiene sentido el debate entre sí o no a dicha empresa: creo más útil exigir que se preserven los puestos de trabajo al tiempo que se establece la empresa en el lugar adecuado, que deben de facilitar los poderes públicos. No se puede decir "que se vaya la empresa" y no dar solución a los puestos de trabajo. No se puede decir "que se quede" y seguir con el problema medioambiental que plantea (y eso que creo es mayor el problema urganístico, que es una forma de medio ambiente). En fin, perdón por haberle alargado.
ResponderEliminarOs nemigos do Estado de Dereito queren que Ence permaneza aí, esmagando así a historia de Pontevedra, incapacitándoa prá recuperación do capital natural. Son delincuentes.
ResponderEliminar