domingo, 29 de mayo de 2011

Calle Echegaray en 1958.

Fotografia tomada en 1958 de la calle Echegaray desde el Puente de la Barca. A la derecha aun se conserva el edificio de los Gago y enfrente estaba el estanco de Miro ya desaparecido.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

A "parva" do Gremio de Mareantes.

O pasado domingo, Pontevedra viviu unha das súas xornadas máis tradicionais e arraigadas coa celebración da «parva» do Corpus , organizada p...